Om Ikkab / Kvalitetspolicy

IKKAB ska förvalta kundernas förtroende genom att leverera tjänster enligt fastställda och överenskomna krav. Företagets utförda tjänster ska kännetecknas av ett välgjort arbete med en inriktning att ständigt bli bättre. Resultatet ska vara kundens främsta orsak till fortsatt samarbete.

Alla som arbetar på IKKAB ska:
  • Ha god kännedom om och tillämpa gällande lagar som berör vår verksamhet
  • Uppfylla kundens förväntningar genom kompetent utförande av uppdrag inom de tids- och kostnadsramar som gäller för respektive projekt
  • Anpassa tekniska lösningar till funktion och verksamhet
  • Ge ett gott intryck och inge förtroende
  • Genomföra vårt arbete med engagemang, med rätt kompetens och med bra rutiner
  • Utforma våra handlingar så att de ger bästa förutsättningar för kundens verksamhet
  • Systematiskt arbeta med egenkontroll och erfarenhetsåterföring som metod för att åstadkomma ständiga förbättringar av våra rutiner, mallar och referensdokument

Borås 2011-03-26
IKKAB

Stefan Svahn, VD

Lediga tjänster hos oss

Projektör lokalnät 0,4 – 40 kV

Arbetsuppgifterna består av projektering av elnät från 0,4 kV till 40 kV. Detta innebär att beräkna och dimensionera ledningsnät och transformatorstationer vid om, till eller nybyggnad av ledningsnätet. Vi ser gärna att du...

Läs mer

LIA-elever

IKKAB söker nu Sveriges vassaste YH/KY-student för LIA-praktik inom våra tjänsteområden installation och energi & elkraft. En praktik på IKKAB är en fantastisk möjlighet att få insyn i hur...

Läs mer

Uppdragsledare för installation

Som uppdragsledare inom installation kommer du att leda och driva utredning och projektering i större uppdrag. I rollen ingår, förutom det tekniska ansvaret, att samordna, leda och fördela resurser...

Läs mer

Beredare 0,4 – 40 kV

Arbetsuppgifterna består av beredning av elnät från 0,4 kV till 40 kV. Detta innebär att hämta tillstånd från markägare och myndigheter, ta fram materiallistor och kostnadskalkyler, samt sammanställa en...

Läs mer